LET'S MIX BUSINESS & PLEASURE

BUSINESS, 
BRANDING & WORK AWAY RETREAT

FOR AMBITIØSE SOLOSELVSTÆNDIGE
I SMUKKE ALICANTE (SPANIEN) DEN 3. TIL 8. MARTS 2025

TID TIL ET
BOOST AF DIG
SELV & DIN BUSINESS?

Hvornår har du sidst mixet BUSINESS & PLEASURE? 

En succesfuld forretning er også en nydelsesfuld forretning. For nyder du dit arbejde og  din business er chancen for at du får succes umådelig stor ... og nogle gange er det altså bare dejligt, at have tid til at arbejde igennem.

Dine kunder køber ind på din personlighed, ægthed og energi. Er du ladet op på energi? Er du i balance og får du dét frem i lyset? For du dig frem i lyset? Ellers skal vi nok hjælpe dig 🌴😎🔥

Som soloselvstændig er du og din business ét og samme. Trives du trives den og omvendt -  og derfor er din pleasure præcis lige vigtig som din business. Er du i alignment, skinner det igennem - også på bankkontoen.

ER DU KLAR TIL EN BUSINESS DU IKKE VIL HJEM FRA?

BUSINESS, BRANDING & WORK AWAY RETREAT
[MARTS 2025]

  • 5 DAGES ALL INCLUSIVE BUSINESS RETREAT 
    Fem dage med fuld fokus på dig og din business med alt inklusive. Du sørger for flybilletten, vi sørger for at du kommer hjem med armene overhovedet, kufferten fuld af lækre branding billeder, en masse ting du har tjekket af på din to-do-liste og en klar strategi for hvordan du vækster din business til lige præcis det du drømmer om. 

  • 1:1 BUSINESS STRATEGISESSION
    En dybdegående kun-for-dig session med business og marketing-specialist Julie om dig og din business - om strategi, konkrete handleplan for den korte og lange bane og ikke mindst for øget fokus på salgsmæssig vækst.

  • 1:1 PERSONLIG BRANDING FOTOSESSION 
    De lækreste professionelle brandingbilleder og videoer i de smukkeste omgivelser. Brandingfotograf Luna, fanger og fortæller din historie og personlighed - og du får 15 professionelle og top lækre billeder til brug på din hjemmeside og sociale medier. 

  • 2 x INSPIRERENDE WORKSHOPS
    Workshops (to be announced), der stiller skarpt og udfordrer dig på din business, din vækst og giver dig ny inspiration til at tænke anderledes end hidtil. Få stillet skarpt på hvordan du booster dig selv (og dermed din business) og kommer nærmere dit eget next level. Show up med en spidset blyant for her kommer guldkorn!

  • 2 x FACILITERET SPARRINGS SESSIONS
    I løbet af ugen, vil Julie facilitere sparrings- hot chair & refleksions-sessions, der er designet til at løfte dig og din business til nye højder. If you can't dream it, you can't do it. So let's dream!


  • RO & ARBEJDSTID 
    Fokuseret arbejdstid - et af de stærkeste værktøjer vi har og det igen af os har derhjemme er tid til at stikke næsen ned i vores projekter og få dem færdige. Vi har programsat arbejdstid (som der selvfølgelig er frivillig, men vi ved, at dét er en af hovedårsagerne til at tilvælge et retreat - og noget af det vi selv glæder os til. Arbejdstid med kvalificeret sparringlige ved hånden.

  • NETWORKING 
    Networking med 9 andre ligesindede og ambitiøse soloselvstændige kvinder i skønne, eksotiske og smukke omgivelser. Undervurdér ikke kraften der opstår, når we joiner forces. Alle er på en individuel rejse - men vi gør det sammen ... og det, der opstår er magisk. Nothing less.



    ***HVAD ER IKKE INKLUDERET? 

    Flybillet til Alicante eller Valencia
    Rejseforsikring

ER DU KLAR TIL EN BUSINESS DU IKKE VIL HJEM FRA?

BUSINESS & BRANDING RETREAT
[MARTS 2025]

BUSINESS

På det eksklusive business & work away retreat BUSINESS & PLEASURE er vi der 100% for dig. Du vil du gennemgå en personlig transformation personligt såvel som proffesionelt gennem workshops, sparring, gruppesessioner, netværk samt intensive 1:1-sessioner og undervisningen i business- & salgspsykologi og personlig- & proffesionel branding, der giver dig konkrete værktøjer, handlingsplan og et step op for din og din business ... samtidigt med at du vil have fået ro og tid til fordybelse i din forretning.

Under hele retreatet vil der blive stillet skarpt på DIG og DIN unikke forretning og personlighed - igennem en spændende, lærerig proces med selvrefleksion, sparring og business coaching designet specielt til at booste overfloden (glæden og salget) i din forretning. 

Du skal løftes. Du skal boostes. Vi ser dig (formegentligt som ingen andre har set dig før) og sætter ind, der hvor du vil få allermest ud af det. Du kan godt glæde dig!

PLEASURE

Retreatet er dog ikke udelukkende business - d
er er plads til både  morgen-yoga og pool-tid, hvis det taler til dig.  Du er velkommen til at sove længe, spise morgenmaden alene og gå tidligt i seng, hvis du bedst kan lide det sådan. Alt er tilladt. Det er dig (og din business), der skal på retreat.

Vi opfordrer selvfølgelig til at networke og være med til de sociale arrangementer og middage, men der er også taget højde for luft til og absorberingstid efter undervisning og sessioner, så du får mest muligt ud af alle indtryk og læring fra dagene.

Der er altså plads til at være præcis, som du er, så du kan få mest muligt ud af retreatet - på din egen måde

  • IFCP

    “Min bad ass business mentor og min skønne fotograf i smuk forening. Anbefaling herfra! Det får man altså ikke meget bedre.”

    Stress-mentor & BodySDS-kropsterapeut // primavida.dk

  • IFCP

    “Alle de varmeste anbefalinger herfra! Skarpe, dygtige, dedikerede og en fornøjelse at arbejde sammen med.”

    Managementkonsulent & Coach

  • IFCP

    “Det er som at få en saltvandsindsprøjtning af energi og motivation at arbejde med Julie og Luna. Jeres begejstring og dedikation smitter, og I har bare styr på business og branding og billeder.”

    Forfatter, psykoterapeut & coach

  • IFCP

    “Julie er min fantastiske business sparringspartner og billederne på min hjemmeside har Luna taget. Kæmpe anbefaling af de to dejlige damer herfra 🤗”

    Jordemoder & Akupunktør

  • IFCP

    “Jeg er så imponeret over, hvad I to kan og hvad I har skabt af forretninger. I er så inspirerende! I har virkelig rykket mig og så har I bare den fedeste energi begge to! 😎🔥”

    Coach & Massør

MØD DINE BUSINESS BESTIES

LUNA HVALSØE
BRANDING FOTOGRAF & BUSINESS COACH

Luna er en knalddygtig fotograf, brandingspecialist og business coach, der ser din unikke personlighed og formår at lade den komme til udtryk i sine billeder, således at dine kunder forelsker sig i din energi og autenciet.

Lunas sans for guidning under hendes shoots sikrer at glæden er ægte, oplevelsen god og at resultatet derfor spiller max. 

"Du fortjener at være stolt og lykkelig for dine billeder. De viser nemlig, hvem du er i din virksomhed – det er den reneste version af dig vi  skal have frem.  Du kommer til at skinne lige så meget, som du i virkeligheden gør."

JULIE BEICKER
PROFFESIONEL SPARRINGSPARTNER & BUSINESS ADVISOR

Julie har i mange år stået i kulissen (og trukket i trådende) for et par håndfulde succesfulde millionforretninger (med soloselvstændige eller ejerledere i spidsen). Businesspsykologi, handlekraft, autencitet, energi og glæde er en del af opskriften.

Som strategisk sparringspartner, business coach, underviser og salgsspecialist er hun lynhurtig til at stille skarpt på mennesket bag virksomheden.

"Det handler om, hvad der er rigtigst for dig og din biz - og det findes der ikke en one-size-fits-all løsning på. Du skal ses i øjnene og derfor er 1:1 min tilgang."

HVOR SKAL VI BO?

Vi har lejet den lækretse villa i Teluda nær Alicante i Spanien. Villaen har 9 værelser, infinity pool, fitnessrum, bordtennis og perfekte faciliteter til både undervisnig, 1:1 sessions og ikke mindst fotoshoots.

Vi bor som udgangspunkt på dobbeltværelser, men det er muligt at tilkøbe enkeltmandsværelse (4.500 kr.), der er dog begrænset antal pt. kun 1 værelse tilbage. Så book asap og lad os det vide, hvis du ønsker enkeltmandsværelse.

HVEM ER INVITERET MED?

 

Vi bliver en lille eksklusiv gruppe af ambitiøse succesfulde solo-selvstændige med etablerede virksomheder. Vi er ligesindede ikke mindst drive- og mindsetmæssigt. I har knoklet, opbygget jeres biz og er nu i færd med at drive, udvikle og nyde den. Der er begrænset antal pladser og vi ved allerede nu at interessen er stor.

Bemærk: Det er ikke muligt at reservere en plads - de sælges efter først til mølle.

INVESTERING

 

PRIS: 18.500 kr. ex moms
EARLYBIRD: 12.500 kr. ex moms
Betales på én gang eller ratebetaling uden ekstra gebyrer. Tilmelding er bindende.

  • IFCP

    “Julie er min fantastiske business sparringspartner og billederne på min hjemmeside har Luna taget. Kæmpe anbefaling af de to dejlige damer herfra 🤗”

    Jordemoder & Akupunktør

  • IFCP

    “Det er som at få en saltvandsindsprøjtning af energi og motivation at arbejde med Julie og Luna. Jeres begejstring og dedikation smitter, og I har bare styr på business og branding og billeder.”

    Forfatter, psykoterapeut & coach

  • IFCP

    “Alle de varmeste anbefalinger herfra! Skarpe, dygtige, dedikerede og en fornøjelse at arbejde sammen med.”

    Managementkonsulent & Coach

  • IFCP

    “Jeg er så imponeret over, hvad I to kan og hvad I har skabt af forretninger. I er så inspirerende! I har virkelig rykket mig og så har I bare den fedeste energi begge to! 😎🔥”

    Coach & Massør

  • IFCP

    “Min bad ass business mentor og min skønne fotograf i smuk forening. Anbefaling herfra! Det får man altså ikke meget bedre.”

    Stress-mentor & BodySDS-kropsterapeut // primavida.dk

PROGRAM

(ÆNDRINGER KAN FOREKOMME)

Mandag 3. marts 

Ankomstdag

17.00-18.00: Kom på plads og ankomst til boligen

18.00-20.00: Aftensmad med introduktion af program for dagene

20.00-21.00: Cocktails and conversations-mingle

Tirsdag 4. marts

08.00-09.00 :Morgenmad

09.30: Workshop I

13.00-14.00 Frokost

14.00-17.00 1:1 sessions, fotoshoots og individuelle øvelser/arbejdstid

19.00-20.00 Aftensmad og afslapning


Onsdag 5. marts

08.00-09.00: Morgenmad

09.00: Networking og sparring

13.00-14.00: Frokost

14.00-17.00: 1:1 sessions, fotoshoots og individuelle øvelser/arbejdstid

19.00-20.00: Aftensmad og afslapning

20.00: Hot chair session


Torsdag 6. marts

08.00-09.00: Morgenmad

09.30-13.00: Workshop II

13.00-14.00 Frokost

14.00-17.00: 1:1 sessions, fotoshoots og individuelle øvelser/arbejdstid

16.00-18.00: Network, sparring og spørgsmål

18.00-20.00: Aftensmad, hygge og afslapning


Fredag 7. marts

08.00-09.00: Morgenmad

09.00-13.00: Selvrefleksion og opgaver i egen virksomhed med sparring.

13.00-14.00: Frokost

14.00-17.00: Workshop III

18.00-20.00: Aftensmad og afslapning

20.00-21.30: Finale night-session


Lørdag den 8. marts

08.00-09.00: Morgenmad 

09.00-12.00: Afslutning og opgaver i egen virksomhed med sparring indtil afrejse.

12.00-13.00: Frokost

13.00-13.30: Farvelkrammere

Tak og på gensyn!


SPØRGSMÅL?

Hvillket fly skal jeg booke?

Du kan med fordel begynde at kigge på flybilletter allerede ved tilmelding. Ankomstdagen er søndag, og selvom vi både har både program og middag den dag starter selve undervisningen først mandag. Boligen ligger en times tid fra hhv. Alicante lufthavn (85 km) og Valencia lufthavn (110 km), så du kan bruge begge to. Der er direkte fly med Ryan Air og Norwegian. 

UDREJSE FRA KØBENHAVN den 3. marts 
Norwegian kl. 11.00-14.20  (anbefales) eller alternativt
Ryan Air 12.55-16.25

UDREJSE FRA JYLLAND den 3. marts
Ryan Air kl.10.05-13.20

‎‍‎‍‎‍✈️

HJEMREJSE TIL KØBENHAVN den 8. marts
SAS kl. 12.30-15.55 (anbefales) eller alternativt Norwegian kl. 11.05-14.25

HJEMREJSE TIL JYLLAND den 8. marts
Ryan Air kl. 17.00-20.20 (bemærk ventetid i lufthaven vil forekomme idet københavnerflyet har tidligere hjemrejse - alternativt fly til kbh og videre med tog eller bus til Jylland)

Hvad med transport fra lufthavnen til Villaen i Teuluda?

Vi vil forsøge at arrangere fælles transport med taxa så vidt muligt, men derudover går der en direkte bus fra Alicante (tager 1 time og 5 minutter), der passer perfekt med de fleste flyankomsttider. Såfremt du tager bussen, vil du blive hentet af os ved busstoppestedet i bil.

Hvad er inkluderet - og ikke inkluderet?

Vi sørger for måltider og forplejning, snacks og drikkelse alle dagene. Al undervisning og fotoshoots er også inkluderet i prisen. Det eneste, du selv skal, er at booke dine flybilletter, rejseforsikring og din transport til boligen.

Hvordan foregår det, når jeg skal have taget brandingbilleder?

Inden du skal pakke din kuffert, vil du modtage en forberedelsesguide fra Luna. Her får du gode råd til, hvilket tøj du skal pakke med og eventuelle rekvisitter. Luna har planlagt din session, så du bare skal læne dig tilbage. Du bliver guidet til naturlige poseringer, der giver dig autentiske, varierede billeder, der viser din essens. Du må meget gerne lave et pinterest-board som forberedelse og til inspiration!

Efter retreatet vil du modtage et personligt online-galleri, hvor du selv kan vælge dine 15 yndlingsbilleder. Billederne bliver redigeret i en lys, let stemning - medmindre vi aftaler en specifikt redigering målrettet din brandidentitet og de vil være klar ca. 4 uger efter retreatet.

Hvilken erfaring skal jeg have?

Alle deltagere er på en individuel rejse og work away. - sammen. Vi har typisk  kunder, der som minimum har været i gang 1-3 år imens andre 20+ års erfaring. Så det handler ikke så meget om, hvor du er mere om du er ambitiøs med din forretning og retreatet er relevant for dig, der ved at du er dygtig til det du laver og ved hvad du vil. Tag kontakt til os, hvis du er i tvivl om du er kvalificeret til at deltage. 

Hvad skal jeg pakke?

Det du normalt ville pakke til en ferie sydpå, men husk i hvert fald:

  • Computer
  • Telefon.
  • Notesbog
  • Tøj og sko til dit brandingshoot (ud fra din forberedelsesguide)
  • Badetøj og badehåndlæde, hvis du får lyst til at bruge de to pools, der er på stedet.
  • Solcreme 
  • Alt hvad du ellers ville medbringe på en ferie.
  • IFCP

    “Jeg er så imponeret over, hvad I to kan og hvad I har skabt af forretninger. I er så inspirerende! I har virkelig rykket mig og så har I bare den fedeste energi begge to! 😎🔥”

    Coach & Massør

  • IFCP

    “Det er som at få en saltvandsindsprøjtning af energi og motivation at arbejde med Julie og Luna. Jeres begejstring og dedikation smitter, og I har bare styr på business og branding og billeder.”

    Forfatter, psykoterapeut & coach

  • IFCP

    “Alle de varmeste anbefalinger herfra! Skarpe, dygtige, dedikerede og en fornøjelse at arbejde sammen med.”

    Managementkonsulent & Coach

  • IFCP

    “Julie er min fantastiske business sparringspartner og billederne på min hjemmeside har Luna taget. Kæmpe anbefaling af de to dejlige damer herfra 🤗”

    Jordemoder & Akupunktør

  • IFCP

    “Min bad ass business mentor og min skønne fotograf i smuk forening. Anbefaling herfra! Det får man altså ikke meget bedre.”

    Stress-mentor & BodySDS-kropsterapeut // primavida.dk