LET'S MIX BUSINESS & PLEASURE
LET'S MIX BUSINESS & PLEASURE
BUSINESS,
BRANDING & WORK AWAY RETREAT
BUSINESS,
BRANDING & WORK AWAY RETREAT
FOR AMBITIØSE SOLOSELVSTÆNDIGE
I SMUKKE ALICANTE (SPANIEN) DEN 3. TIL 8. MARTS 2025
ER DU KLAR TIL EN BUSINESS DU IKKE VIL HJEM FRA?
BUSINESS, BRANDING & WORK AWAY RETREAT
[MARTS 2025]
- 5 DAGES ALL INCLUSIVE BUSINESS RETREAT
Fem dage med fuld fokus på dig og din business med alt inklusive. Du sørger for flybilletten, vi sørger for at du kommer hjem med armene overhovedet, kufferten fuld af lækre branding billeder, en masse ting du har tjekket af på din to-do-liste og en klar strategi for hvordan du vækster din business til lige præcis det du drømmer om. - 1:1 BUSINESS STRATEGISESSION
En dybdegående kun-for-dig session med business og marketing-specialist Julie om dig og din business - om strategi, konkrete handleplan for den korte og lange bane og ikke mindst for øget fokus på salgsmæssig vækst. - 1:1 PERSONLIG BRANDING FOTOSESSION
De lækreste professionelle brandingbilleder og videoer i de smukkeste omgivelser. Brandingfotograf Luna, fanger og fortæller din historie og personlighed - og du får 15 professionelle og top lækre billeder til brug på din hjemmeside og sociale medier. - 2 x INSPIRERENDE WORKSHOPS
Workshops (to be announced), der stiller skarpt og udfordrer dig på din business, din vækst og giver dig ny inspiration til at tænke anderledes end hidtil. Få stillet skarpt på hvordan du booster dig selv (og dermed din business) og kommer nærmere dit eget next level. Show up med en spidset blyant for her kommer guldkorn! - 2 x FACILITERET SPARRINGS SESSIONS
I løbet af ugen, vil Julie facilitere sparrings- hot chair & refleksions-sessions, der er designet til at løfte dig og din business til nye højder. If you can't dream it, you can't do it. So let's dream! - RO & ARBEJDSTID
Fokuseret arbejdstid - et af de stærkeste værktøjer vi har og det igen af os har derhjemme er tid til at stikke næsen ned i vores projekter og få dem færdige. Vi har programsat arbejdstid (som der selvfølgelig er frivillig, men vi ved, at dét er en af hovedårsagerne til at tilvælge et retreat - og noget af det vi selv glæder os til. Arbejdstid med kvalificeret sparringlige ved hånden. - NETWORKING
Networking med 9 andre ligesindede og ambitiøse soloselvstændige kvinder i skønne, eksotiske og smukke omgivelser. Undervurdér ikke kraften der opstår, når we joiner forces. Alle er på en individuel rejse - men vi gør det sammen ... og det, der opstår er magisk. Nothing less.
***HVAD ER IKKE INKLUDERET?
Flybillet til Alicante eller Valencia
Rejseforsikring
SNEAK PEAK ...
SNEAK PEAK ...
VILLAEN
VILLAEN
ER DU KLAR TIL EN BUSINESS DU IKKE VIL HJEM FRA?
BUSINESS & BRANDING RETREAT
[MARTS 2025]
BUSINESS
På det eksklusive business & work away retreat BUSINESS & PLEASURE er vi der 100% for dig. Du vil du gennemgå en personlig transformation personligt såvel som proffesionelt gennem workshops, sparring, gruppesessioner, netværk samt intensive 1:1-sessioner og undervisningen i business- & salgspsykologi og personlig- & proffesionel branding, der giver dig konkrete værktøjer, handlingsplan og et step op for din og din business ... samtidigt med at du vil have fået ro og tid til fordybelse i din forretning.
Under hele retreatet vil der blive stillet skarpt på DIG og DIN unikke forretning og personlighed - igennem en spændende, lærerig proces med selvrefleksion, sparring og business coaching designet specielt til at booste overfloden (glæden og salget) i din forretning.
Du skal løftes. Du skal boostes. Vi ser dig (formegentligt som ingen andre har set dig før) og sætter ind, der hvor du vil få allermest ud af det. Du kan godt glæde dig!
PLEASURE
Retreatet er dog ikke udelukkende business - der er plads til både morgen-yoga og pool-tid, hvis det taler til dig. Du er velkommen til at sove længe, spise morgenmaden alene og gå tidligt i seng, hvis du bedst kan lide det sådan. Alt er tilladt. Det er dig (og din business), der skal på retreat.
Vi opfordrer selvfølgelig til at networke og være med til de sociale arrangementer og middage, men der er også taget højde for luft til og absorberingstid efter undervisning og sessioner, så du får mest muligt ud af alle indtryk og læring fra dagene.
Der er altså plads til at være præcis, som du er, så du kan få mest muligt ud af retreatet - på din egen måde
MØD DINE BUSINESS BESTIES
LUNA HVALSØE
BRANDING FOTOGRAF & BUSINESS COACH
Luna er en knalddygtig fotograf, brandingspecialist og business coach, der ser din unikke personlighed og formår at lade den komme til udtryk i sine billeder, således at dine kunder forelsker sig i din energi og autenciet.
Lunas sans for guidning under hendes shoots sikrer at glæden er ægte, oplevelsen god og at resultatet derfor spiller max.
"Du fortjener at være stolt og lykkelig for dine billeder. De viser nemlig, hvem du er i din virksomhed – det er den reneste version af dig vi skal have frem. Du kommer til at skinne lige så meget, som du i virkeligheden gør."
JULIE BEICKER
PROFFESIONEL SPARRINGSPARTNER & BUSINESS ADVISOR
Julie har i mange år stået i kulissen (og trukket i trådende) for et par håndfulde succesfulde millionforretninger (med soloselvstændige eller ejerledere i spidsen). Businesspsykologi, handlekraft, autencitet, energi og glæde er en del af opskriften.
Som strategisk sparringspartner, business coach, underviser og salgsspecialist er hun lynhurtig til at stille skarpt på mennesket bag virksomheden.
"Det handler om, hvad der er rigtigst for dig og din biz - og det findes der ikke en one-size-fits-all løsning på. Du skal ses i øjnene og derfor er 1:1 min tilgang."
HVOR SKAL VI BO?
Vi har lejet den lækretse villa i Teluda nær Alicante i Spanien. Villaen har 9 værelser, infinity pool, fitnessrum, bordtennis og perfekte faciliteter til både undervisnig, 1:1 sessions og ikke mindst fotoshoots.
Vi bor som udgangspunkt på dobbeltværelser, men det er muligt at tilkøbe enkeltmandsværelse (4.500 kr.), der er dog begrænset antal pt. kun 1 værelse tilbage. Så book asap og lad os det vide, hvis du ønsker enkeltmandsværelse.
HVEM ER INVITERET MED?
Vi bliver en lille eksklusiv gruppe af ambitiøse succesfulde solo-selvstændige med etablerede virksomheder. Vi er ligesindede ikke mindst drive- og mindsetmæssigt. I har knoklet, opbygget jeres biz og er nu i færd med at drive, udvikle og nyde den. Der er begrænset antal pladser og vi ved allerede nu at interessen er stor.
Bemærk: Det er ikke muligt at reservere en plads - de sælges efter først til mølle.
INVESTERING
PRIS: 18.500 kr. ex moms
EARLYBIRD: 12.500 kr. ex moms
Betales på én gang eller ratebetaling uden ekstra gebyrer. Tilmelding er bindende.
SNEAK PEAK
SNEAK PEAK
BRANDING BILLEDER
BRANDING BILLEDER
PROGRAM
(ÆNDRINGER KAN FOREKOMME)
Mandag 3. marts
Ankomstdag
17.00-18.00: Kom på plads og ankomst til boligen
18.00-20.00: Aftensmad med introduktion af program for dagene
20.00-21.00: Cocktails and conversations-mingle
Tirsdag 4. marts
08.00-09.00 :Morgenmad
09.30: Workshop I
13.00-14.00 Frokost
14.00-17.00 1:1 sessions, fotoshoots og individuelle øvelser/arbejdstid
19.00-20.00 Aftensmad og afslapning
Onsdag 5. marts
08.00-09.00: Morgenmad
09.00: Networking og sparring
13.00-14.00: Frokost
14.00-17.00: 1:1 sessions, fotoshoots og individuelle øvelser/arbejdstid
19.00-20.00: Aftensmad og afslapning
20.00: Hot chair session
Torsdag 6. marts
08.00-09.00: Morgenmad
09.30-13.00: Workshop II
13.00-14.00 Frokost
14.00-17.00: 1:1 sessions, fotoshoots og individuelle øvelser/arbejdstid
16.00-18.00: Network, sparring og spørgsmål
18.00-20.00: Aftensmad, hygge og afslapning
Fredag 7. marts
08.00-09.00: Morgenmad
09.00-13.00: Selvrefleksion og opgaver i egen virksomhed med sparring.
13.00-14.00: Frokost
14.00-17.00: Workshop III
18.00-20.00: Aftensmad og afslapning
20.00-21.30: Finale night-session
Lørdag den 8. marts
08.00-09.00: Morgenmad
09.00-12.00: Afslutning og opgaver i egen virksomhed med sparring indtil afrejse.
12.00-13.00: Frokost
13.00-13.30: Farvelkrammere
Tak og på gensyn!
SPØRGSMÅL?
Hvillket fly skal jeg booke?
Du kan med fordel begynde at kigge på flybilletter allerede ved tilmelding. Ankomstdagen er søndag, og selvom vi både har både program og middag den dag starter selve undervisningen først mandag. Boligen ligger en times tid fra hhv. Alicante lufthavn (85 km) og Valencia lufthavn (110 km), så du kan bruge begge to. Der er direkte fly med Ryan Air og Norwegian.
✈️
Hvad med transport fra lufthavnen til Villaen i Teuluda?
Vi vil forsøge at arrangere fælles transport med taxa så vidt muligt, men derudover går der en direkte bus fra Alicante (tager 1 time og 5 minutter), der passer perfekt med de fleste flyankomsttider. Såfremt du tager bussen, vil du blive hentet af os ved busstoppestedet i bil.
Hvad er inkluderet - og ikke inkluderet?
Vi sørger for måltider og forplejning, snacks og drikkelse alle dagene. Al undervisning og fotoshoots er også inkluderet i prisen. Det eneste, du selv skal, er at booke dine flybilletter, rejseforsikring og din transport til boligen.
Hvordan foregår det, når jeg skal have taget brandingbilleder?
Inden du skal pakke din kuffert, vil du modtage en forberedelsesguide fra Luna. Her får du gode råd til, hvilket tøj du skal pakke med og eventuelle rekvisitter. Luna har planlagt din session, så du bare skal læne dig tilbage. Du bliver guidet til naturlige poseringer, der giver dig autentiske, varierede billeder, der viser din essens. Du må meget gerne lave et pinterest-board som forberedelse og til inspiration!
Efter retreatet vil du modtage et personligt online-galleri, hvor du selv kan vælge dine 15 yndlingsbilleder. Billederne bliver redigeret i en lys, let stemning - medmindre vi aftaler en specifikt redigering målrettet din brandidentitet og de vil være klar ca. 4 uger efter retreatet.
Hvilken erfaring skal jeg have?
Alle deltagere er på en individuel rejse og work away. - sammen. Vi har typisk kunder, der som minimum har været i gang 1-3 år imens andre 20+ års erfaring. Så det handler ikke så meget om, hvor du er mere om du er ambitiøs med din forretning og retreatet er relevant for dig, der ved at du er dygtig til det du laver og ved hvad du vil. Tag kontakt til os, hvis du er i tvivl om du er kvalificeret til at deltage.
Hvad skal jeg pakke?
Det du normalt ville pakke til en ferie sydpå, men husk i hvert fald:
- Computer
- Telefon.
- Notesbog
- Tøj og sko til dit brandingshoot (ud fra din forberedelsesguide)
- Badetøj og badehåndlæde, hvis du får lyst til at bruge de to pools, der er på stedet.
- Solcreme
- Alt hvad du ellers ville medbringe på en ferie.